Veikkauksen kanssa toteutettavaan markkinointikampanjaan voivat hakea kaikki halukkaat Suomen Harrastajateatteriliiton jäsennäyttämöt.

Veikkaus osallistuu yhteistyöhön tarjoamalla markkinointi- ja mainontapalveluita. Kohdeasiakkaita ovat Veikkauskortin omaavat, täysi-ikäiset henkilöt. Veikkaus tarjoaa ohjelmaan osallistuville teattereille näkyvyyttä www.veikkaus.fi -sivujen yhteistyökumppanit-osiossa, sähköisessä kohdemarkkinoinnissa (sähköposti- ja tekstiviestirekisterit) sekä painetuissa tiedotteissaan. Veikkaus toivoo ohjelmaan osallistuvien teattereiden antavan Veikkauskortin haltijalle 2e alennuksen normaalihintaisesta pääsylipusta, sekä käsiohjelman veloituksetta. Ohjelmaan osallistuvalle näyttämölle osallistuminen on maksutonta. Osallistuminen on sitova.
Teatterit pääsevät nauttimaan Veikkauksen 3,6 miljoonan asiakkaan asiakaskunnan sekä 1,8 miljoonan asiakkaan asiakaskannan markkinointisegmentistä.

Kampanjan tarkoitus on tuoda konkreettisesti esiin Veikkauksen merkitys yhteiskunnallisen arvon tuottajana teemalla ”Iloa elämään”; Veikkauksen pelien tuotto koituu liikunnan ja urheilun lisäksi monipuolisesti myös taiteen, tieteen ja nuorisotyön hyväksi.

Lisätietoja mukaan pääsemisestä Minna Ahlforsilta / minna.ahlfors@shtl.fi